Hulp bij bestellen

Alles over bestellen op onze website

Je hebt al een tijdje een artikel op het oog. Nu wil je hem graag via de website bestellen. Maar hoe kun je een bestelling plaatsen? Is het product wel op voorraad? En hoe kun je jouw bestelling wijzigen? Op deze pagina vind je antwoord op al deze vragen.

 

Stap 1: Selecteer je product(en)

Selecteer het product door op "Bekijken" te klikken, doorloop de eventuele opties van het product zodat het product naar u wens is.
U kunt de bestelhulp (indien bij product beschikbaar) gebruiken om het aantal benodigde producten te berekenen, wanneer benodigd kunt extra 10% snijverlies toevoegen.
Met de knop + - bij aantal kunt u het gewenste aantal stuks selecteren daarna kunt met de knop "Plaats in winkelwagen" het product toevoegen aan je winkelwagen.
Wil je meer of minder stuks van hetzelfde artikel bestellen, dan kun je nogmaals op + of -  in de winkelwagen klikken.

Heb je je bedacht? Klik dan op je winkelwagen en verwijder product d.m.v. op het x voor het product te klikken en update winkelwagen.
Tevens kunt u hier een waardebon of kortingscode ingeven mocht die van ons ontvangen hebben.
Rechts in het totalen winkelwagen blok kunt u ook de verzendmethode aangeven.
Tevreden met je bestelling? Klik dan op "Doorgaan naar afrekenen"

 

Stap 2: Voer je adresgegevens in

"Wij maken geen gebruik van accounts met inloggegevens, dit omdat wij geen onnodige gegevens willen opslaan omdat is gebleken dat de aankopen meestal éénmalig zijn.
Dan vul je bij "factuurgegevens" jouw adresgegevens in en eventueel een ander afleveradres dan het factuuradres.

Bent u een professionele klant uit België dan kunt een geldig "Btw nummer" ingeven dit wordt automatisch gecheckt.
Wij checken na ontvangst van de bestelling nogmaals het Btw nummer, bedrijfsgegevens en afleveradres dat ook in België moet zijn.
Tevens kunt u hier een waardebon of kortingscode ingeven mocht die van ons ontvangen hebben.
Bij bestelnotities kunt extra informatie geven m.b.t. de bestelling of de aflevering.

Zijn alle gegevens ingevoerd? Ga dan naar de volgende stap.

Deze informatie gebruiken wij voor het verzenden van je bestelling. Velden met een sterretje (*) zijn daarom verplicht om in te vullen.

 

Stap 3: Kies een verzendoptie

Bij "je bestelling" kunt u de bestelling nogmaals checken.
Wilt een wijziging aanbrengen in u bestelling, klik dan bovenaan in de zwarte balk op "winkelwagen" en pas u bestelling aan.
Maak een keuze of je jouw bestelling thuis wilt laten bezorgen, het wilt ophalen bij een Pickup points of wilt afhalen in ons magazijn, afhankelijk van de opties.

 

Stap 4: Kies je betaalwijze

Kies hoe je wilt betalen. Je hebt de keuze uit de volgende betaalmethode:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • PayPal
  • Bankoverschrijving

Heb je een betaalmethode geselecteerd? Klik dan op "Bestelling plaatsen en betalen". Je wordt vervolgens veilig doorverbonden met onze betaalservice (Targetpay).

 

Stap 5: Orderbevestiging

Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen, sturen we een een orderbevestiging naar je e-mail. Hierin staat nogmaals een overzicht van je bestelling. Heb je geen e-mail ontvangen? Controleer dan of de bevestiging is terechtgekomen in de map met ongewenste e-mail of spam. Is dat niet het geval, neem dan contact op met de klantenservice.

 

Stap 6:Verzendbevestiging

Zodra wij je bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging met Track & Trace code (wanneer beschikbaar). Hiermee volg je eenvoudig je bestelling.

 

Bestelling wijzigen

Kom je na het bestellen erachter dat je iets over het hoofd hebt gezien, bijvoorbeeld dat je een artikel te veel of te weinig hebt besteld? Of dat je een ander artikel wilde bestellen? Dan kun je bij ons je bestelling wijzigen of kosteloos annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Heb je een pakket eenmaal geaccepteerd van de postbode, dan zijn de verzendkosten bij een retourzending voor eigen rekening. Je bestelling terugsturen kan tot 14 dagen na de verzendbevestiging.

Betaalmogelijkheden

Ontdek de verschillen betaalmethodes

Je hebt een artikel gevonden die je graag wilt kopen op onze webshop of in onze winkel/showroom. Je vraagt je alleen af hoe je kunt betalen. Welke betaalmethodes wij hanteren en wat het allemaal inhoud vertellen we op deze pagina.

Op de webshop

Op onze webshop heb je de keuze uit de volgende betaalmethode:

 

iDEAL

Voor betalingen vanuit Nederland.
Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankieren app bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoef je geen registratie uit te voeren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, Revolut, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot of Yoursafe, kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

 

Bancontact

Voor betalingen vanuit België.
Bancontact van Banksys is een populair betaalsysteem in België waarmee je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je aankopen kunt afrekenen. De werking ervan is vergelijkbaar met iDEAL in Nederland. Uw klant voert zijn banknummer in en bevestigt de betaling met het beveiligingsmiddel, bijv. de paslezer.
Aan deze betalingsmethode zitten 2% extra kosten.

 

Paypal

Als je de PayPal betalingsoptie kiest, word je automatisch doorgestuurd naar een beveiligde website (PayPal). Nadat je je PayPal gegevens hebt ingevoerd, kun je je betaling voltooien. Wij sturen de goederen na ontvangst van betaling.
Aan deze betalingsmethode zitten 3,5% extra kosten.

 

Bankoverschrijving

Het alternatief voor iDEAL. Heb je geen toegang tot iDEAL of maak je geen gebruik van één van bovenstaande banken, kun je kiezen voor Bankoverschrijving. Bij Bankoverschrijving is de verwerkingssnelheid lager en zal je bestelling waarschijnlijk niet binnen 1-2 dagen verzonden worden.

  • Bankoverschrijving is veilig en gratis.
  • Houd rekening met één tot drie dagen verwerkingstijd.
  • Vermeld bij het overschrijven je ordernummer uit uw orderbevestiging.

Bank : Rabobank
Iban :
NL48RABO0148604064
Bic : RABONL2U
t.n.v. Indesign Decorations te Sprundel

Heb je internetbankieren van ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, ING, Knab, Rabobank, Revolut, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank, Van Lanschot of Yoursafe, overweeg dan een iDEAL betaling. Dit is volledig gratis en je bestelling wordt sneller verzonden.

Let op: Wanneer je kiest voor de betaaloptie 'Bankoverschrijving' word je bestelling pas verzonden zodra de betaling door jouw voldaan is.

In de Showroom

Voor onze showroom hanteren we de volgende betaalmogelijkheden:

 

Pinnen

In onze showroom is pinnen helaas niet mogelijk.

 

Contant

Alle betalingen kunnen contant voldaan worden.

 

E-acceptgiro

Met een E-acceptgiro sturen wij u uw een link met het totaalbedrag in de showroom. De klant hoeft deze link alleen te openen en de betaling te bevestigen om zijn factuur te betalen via iDEAL in hun eigen bank app. Het kan mogelijk zijn dat dit systeem vraagt om de betaling te bevestigen met reader of scanner van uw eigen bank. Zorg altijd dat u deze reader of scanner incl. bankpas bij heeft als u voor deze betaling kiest.

 

Bankoverschrijving

Wij adviseren om bij een Bankoverschrijving dit ruim voldoende op tijd te doen voordat u de producten wilt komen afhalen in onze showroom.

  • Bankoverschrijving is veilig en gratis.
  • Houd rekening met één tot drie dagen verwerkingstijd.
  • Vermeld bij het overschrijven je ordernummer uit uw orderbevestiging of om welke producten het gaat.

Bank : Rabobank
Iban :
NL48RABO0148604064
Bic : RABONL2U
t.n.v. Indesign Decorations te Sprundel

Verzendkosten en levertijden

Laten bezorgen

Veel producten worden direct uit voorraad geleverd. Zo ben jij verzekerd van een snelle en verzekerde levering. Dan heb je het door jou bestelde producten binnen 1-3 werkdagen in huis. Benieuwd wanneer je je bestelling ongeveer kunt verwachten? Bekijk dan onderstaand overzicht. Deze gegevens zijn van toepassing op levering in Nederland en België.

Let op : De geldende verzendkosten worden bij ieder product vermeldt en wordt automatisch in de winkelwagen berekend, deze zijn bindend.

Bezorgen pakketdiensten

kleine pakketten / middelgrote / grote pakketten

Nadat jouw bestelling is ingepakt, ontvang je een verzendbevestiging per mail met eventueel een Track & Trace code. Hiermee volg je eenvoudig het pakketje tot aan de deur.

Ben je niet thuis tijdens 1e bezorgpoging? Dan wordt je pakket, de volgende werkdag, naar een Pick-up point gebracht. Hierover wordt per mail bericht door pakketdienst.
Het pakket dient u binnen een aantal dagen opgehaald te hebben, mocht dat niet gebeuren dan wordt het pakket naar ons retour verzonden.
Het opnieuw laten bezorgen brengt extra kosten met zich mee en deze kosten zullen wij in rekening brengen, bij eventuele annulering zullen wij het totale bedrag van de bestelling minus de verzendkosten crediteren.

Kleine pakketten

Nederland € 9,90 1-2 werkdagen
België € 11,90 2-3 werkdagen

Middelgrote pakketten

Nederland € 14,90 1-2 werkdagen
België € 14,90 2-3 werkdagen

Grote pakketten

Nederland € 19,90 1-2 werkdagen
België € 19,90 2-3 werkdagen

Bezorgen transporteur

grote pakketten, lengte producten, pallets

Nadat jouw bestelling is ingepakt, ontvang je een verzendbevestiging per mail, helaas kunnen wij voor deze verzendoptie geen Track & Trace geven. De transporteur hanteert een leveringstermijn van 1-2 werkdagen.
Eventueel kunt u de volgende dag onze klantenservice de verwachte leveringsdag en tijdstip vragen indien beschikbaar.

Ben je niet thuis tijdens 1e bezorgpoging? Dan zal de transporteur, de volgende werkdag een 2de bezorgpoging doen, dit kan ook eventueel enkele dagen later zijn, informeer bij onze klantenservice voor meer informatie. Mocht u weer niet de mogelijkheid hebben om de bestelling aan te nemen dan gaat deze terug naar ons retour.
Het opnieuw laten bezorgen brengt extra kosten met zich mee en deze kosten zullen wij in rekening brengen, bij annulering zullen wij het totale bedrag van de bestelling minus de verzendkosten crediteren.

Als bij afwezigheid het pakket op een bepaalde plaats bij de woning mag worden achtergelaten, gelieve dit dan door te geven bij de bestelling of aan onze klantenservice.

LET OP !! U bent verantwoordelijk om te zorgen voor een goed toegankelijk los adres voor onze vrachtauto's, kleine woonwijken of straten met lage bomen zijn voor grote vrachtauto niet berijdbaar, houdt hier rekening mee. Het niet kunnen leveren op zulke locatie zal leiden tot extra kosten. Bij onduidelijkheid neem contact op met onze klantenservice.

Grote pakketten

Nederland € 19,90 1-2 werkdagen
België € 19,90 2-3 werkdagen

Lengte producten tot 250 cm

Nederland € 29,90 1-2 werkdagen
België € 29,90 2-3 werkdagen

Lengte producten vanaf 250 cm

Nederland € 49,90 1-2 werkdagen
België € 49,90 2-3 werkdagen

Producten op pallets

Nederland € 59,90 1-2 werkdagen
België € 59,90 2-3 werkdagen

Afhalen

Als u gekozen heeft voor afhaal van u bestelling op ons magazijn, check dan de onderstaande informatie over de mogelijkheden. U kunt u bestelling afhalen op één van de volgende dagen maar maak een afhaal afspraak zodat er zeker iemand aanwezig is.

 Adres magazijn :

Indesign Decorations
Omgangstraat 44
4714 RN Sprundel

Openingstijden :

Maandag 09:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Dinsdag 09:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Woensdag 09:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Donderdag 09:00 - 12:00 / 13:00 - 17:00
Vrijdag 09:00 - 12:00
Zaterdag Op afspraak
Zondag Gesloten
 

 

 

 

Waardebon/kortingscode

Als u van ons een waardebon of kortingscode hebt ontvangen dan kunt u die inleveren bij u eerste volgende bestelling.

Je kunt de waardebon of kortingscode alleen online verzilveren.
Bij je online bestelling vul je de code in het desbetreffende venster tijdens het bestellen in, dit kan zowel in de winkelwagen als bij het afrekenen. Je korting wordt direct van het totaalbedrag afgehouden.

Let op : Waardebon of kortingscode is maar beperkt geldig, check de einddatum in de mail die u van ons hebt gehad. Waardebon of kortingscode kunnen niet verlengd worden. Dat geldt ook voor de verzendkosten bij gratis levering. Deze zijn ook pas aan het eind van de bestelling verwijderd.

Thuis geleverd

Verzending naar
Nederland en België

Vertrouwd betalen

Met iDeal, Bancontact,
PayPal of Bankoverschrijving

Assortiment

Grootste assortiment
van de Benelux

Online Support

Antwoord binnen 24 uur
op al uw vragen

0
    WINKELWAGEN
    Je winkelwagen is leegTerug naar de winkel