Retourneren

Ben je niet tevreden over het gekochte product? Geen probleem. Binnen 14 dagen na ontvangst van het gekochte product, kun je het product retour sturen.

In het kader van de wet "Koop op Afstand" heb je als consument, bij het doen van aankopen via internet, recht op een 'Herroepingsrecht' van minimaal 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product worden teruggestuurd zonder opgaaf van redenen, waarbij je wel zelf de porto kosten voor het terugsturen moet betalen. Je kunt hierbij:

  1. binnen 14 dagen na ontvangst zonder voorafgaande melding retourneren, of
  2. binnen 14 dagen na ontvangst ons van de herroeping op de hoogte brengen (melding) en vervolgens binnen 14 dagen na die melding retourneren.

Voorwaarden retourzending producten

Het is van belang dat producten goed en dergelijk verpakt retour worden gestuurd. De producten dienen verpakt te zijn in - indien redelijkerwijs mogelijk - de oorspronkelijke verpakking dit om beschadigingen aan het product te voorkomen. Heb je een combinatieaanbieding gekocht en wil je deze of een gedeelte hiervan retourneren, hou er dan wel rekening mee dat je het zelfde bedrag terug krijgt als je er voor betaald heeft.
Je bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, ons advies is dan ook om dit aangetekend te doen. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor ruiling of volledige restitutie in aanmerking. Wanneer producten beschadigd/incompleet zijn, kunnen wij hiervoor geld in mindering brengen. Bij niet verkoopbaar is dat 100%.

Er zijn een aantal producten uitgezonderd van het herroepingsrecht. Dit betekent dat deze artikelen niet geruild of geretourneerd kunnen worden. Uitgesloten van het herroepingsrecht zijn :

  • Producten die speciaal voor je op maat zijn gemaakt.
  • Producten die speciaal op kleur gemaakt zijn
  • Producten die uit stof zijn gemaakt
  • Speciaal bestelde producten

Deze uitzonderingen staan bij ieder betreffend product vermeldt.

Zakelijke bestellingen

Voor bestellingen welke via de zakelijke afdeling zijn geplaatst, dient er ten allen tijden eerst te worden overlegd met je betreffende contactpersoon, voor er iets retour mag worden gezonden.

Stappenplan retourzendingen

Wil je gebruik maken van de retourregeling? Dan vragen wij je het op de volgende manier te doen. Zo kunnen wij de retourzending zo soepel en snel mogelijk afhandelen. Geef bij de retourzending duidelijk aan wat er moet gebeuren (omruilen voor een ander artikel of aankoopbedrag crediteren).

Heb je aangegeven dat je het artikel wilt omruilen? Zodra we je retourzending hebben behandeld, sturen we je een bevestigingsmail. We ruilen het artikel voor je om en sturen, nadat we je retourzending hebben ontvangen, het nieuwe artikel kosteloos naar je op. Mits het artikel op voorraad is en een eventuele bijbetaling is ontvangen, wordt het artikel zo snel mogelijk verzonden.

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (exclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd. De terugstorting wordt uitgevoerd met de betaalwijze aangegeven op het retourformulier.

Gebruik ons handige online Retourformulier voor herroeping LET OP; De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Meer informatie over het Herroepingsrecht vind je bij onze Algemene Voorwaarden.

Vragen over het retoursturen van producten neem dan contact op met onze klantenservice.

Retouradres:
Indesign Decorations
T.a.v. Afdeling Retouren
Omgangstraat 44,
4714 RN Sprundel
E-mail: info@indesign.nl

Beschadigingen bij ontvangst

Mocht je bestelde product bij ontvangst beschadigd blijken te zijn, verzoeken wij u dit binnen 24 uur na ontvangst van op de hoogte te stellen met foto's van de beschadiging via ons retourformulier zodat wij de vervoerder aansprakelijk kunnen stellen. Hier vind u het formulier. Retourformulier

Aan de hand van de foto's zullen wij beslissen of het product retour verzonden moet worden.
Na ontvangst van het beschadigd product zullen wij het product direct vervangen of vergoeden. Eventuele retourkosten van het beschadigde product zullen door ons worden betaald d.m.v. een retourlabel.

Zelf gemaakte schade is niet te retourneren. Bekijk hiervoor de algemene voorwaarden.

Mocht je niet zeker weten of het product beschadigd is, kun je een e-mail sturen naar onze klantenservice info@vloerplinten.nl.

Garanties

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Klachtenprocedure

Wanneer u niet tevreden bent met onze service, spijt ons dat oprecht! Wij zullen alles doen wat wij kunnen om te voorkomen dat u de dupe wordt van onze fouten.Heeft u een klacht over een product of onze dienstverlening? Neem contact met ons op via onze contactpagina. U zult doorgaans binnen 24 uur een inhoudelijke reactie ontvangen. Onze reactie is tevens de ontvangstbevestiging.

Mocht het helaas toch zo ver komen dat u uw klacht voor wilt leggen aan de geschillencommissie van WebwinkelKeur kunt u dit hier doen.

Thuis geleverd

Verzending naar
Nederland en België

Vertrouwd betalen

Met iDeal, Bancontact,
PayPal of Bankoverschrijving

Assortiment

Grootste assortiment
van de Benelux

Online Support

Antwoord binnen 24 uur
op al uw vragen

0
    WINKELWAGEN
    Je winkelwagen is leegTerug naar de winkel